Als adviesbureau verzorgt Perspectief Adviesgroep B.V. jaarlijks een groot aantal trajecten voor uiteenlopende opdrachtgevers. De medewerkers van Perspectief Adviesgroep B.V. zetten zich ervoor in om hun werk zo goed mogelijk uit te voeren ten dienste van de betreffende cliënten. Het kan echter gebeuren, dat een cliënt ergens niet tevreden over is. Perspectief Adviesgroep B.V. wil dat graag weten. Enerzijds om te bekijken of de cliënt alsnog tegemoetgekomen kan worden, anderzijds om onze dienstverlening aan anderen te kunnen verbeteren. De cliënt kan zijn of haar ontevredenheid altijd rechtstreeks uiten aan de betreffende medewerker. In goed overleg kan samen naar een oplossing worden gezocht. Soms is deze weg echter om uiteenlopende redenen niet gewenst door de cliënt. Hij of zij heeft dan de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij Perspectief Adviesgroep B.V.. Deze klacht wordt dan zo correct mogelijk behandeld. Hoe dat precies gaat, is verwoord in onderstaand klachtenreglement:
Neem vrijblijvend contact op voor een afspraak: 078 20 49 113
Nu geen tijd? Check de agenda en boek een tijdstip waarop wij u terug bellen!
© 2025 Perspectief Adviesgroep