Een conflict oplossen betekent: kosten omzetten in kansen. Als een zakelijk conflict te lang voortduurt, is dit vaak schadelijk voor alle partijen en niet in de laatste plaats schadelijk voor uw onderneming. Uit ervaring weten we, dat er vaak veel meer wil is om eruit te komen dan gedacht. Anders zijn er alleen maar verliezers. Wij helpen bedrijven en organisaties om zakelijke conflicten snel en discreet op te lossen. Dat is niet alleen in het belang van uzelf, maar vaak ook veel beter voor uw onderneming.
In zakelijke conflicten praten mensen vooral tegen elkaar en benaderen punten vanuit een verschillend perspectief. Of vervelender, er wordt helemaal niet meer gepraat. Laat de formele standpunten even los. Een oplossing is sneller gevonden door uw belangen voorop te stellen. Om samen een oplossing te vinden die bij ieders belangen past, moet je met elkaar praten. Wij helpen u graag om dat goed te doen.
Wij begeleiden graag de gesprekken tussen u en uw businesspartner als onpartijdige derde. Oplossingsgericht en in het belang van de onderneming, om kosten en escalatie te voorkomen. Daar ligt onze kracht en expertise.
Geen uitstel maar nú. U bespreekt de kwestie terwijl die speelt (i.p.v. veel later, bij een rechter). Dat biedt veel meer ruimte voor een snelle en adequate oplossing voor het zakelijk conflict, omdat er nog beweging is. Geen verdere escalatie. Verder oplopen van de kwestie wordt voorkómen.
Bekijk hier ons stappenplan zodat u een helder inzicht van het traject krijgt.
Ontdekt u tijdens het lezen dat u hulp hierbij nodig hebt? Neem dan contact met ons op!
Neem vrijblijvend contact op voor een afspraak: 078 20 49 113
Nu geen tijd? Check de agenda en boek een tijdstip waarop wij u terug bellen!
© 2024 Perspectief Adviesgroep